Fuld tilfredshed eller pengene tilbage!


Og nej - det er ikke for godt til at være sandt - det er faktisk sandt!

Dansk Vagt yder nemlig - som det eneste vagtselskab i Danmark - pengene tilbage på alle vores services, hvis du som kunde, ikke er 100% tilfreds med den service/ydelse, vi leverer til dig.

Så sikre er vi nemlig på, at vi yder og giver den bedste sikkerhed, service, omstillingsparathed samt kundetilfredshed.

Vi er heller aldrig blege for, at give en hjælpende hånd med, når det behøves. Tværtom.

Og når administrationen og de blå mænd, i de Shoppingcentre og andre større kunders ejendomme vi betjener, er gået hjem, fungerer vi uden problemer som tilsynsførende & lukkevagt. Det har vi gjort uafbrudt siden 1986 for flere Shoppingcentre og andre større kunder, så erfaring og kundetilfredshed skorter det bestemt ikke på....

Fingeren på pulsen. Altid.......

Alle vores kunder/Administrationschefer får vores fyldestgørende afrapportering hver morgen i "In-boxen". Sådan har du som vores kunde, den åbenlyse fordel, at du altid har fingeren på pulsen og er 100% opdateret hver morgen, omkring hvorledes - eksempelvis - dit Shoppingcenter har det.

Vi kan ydermere garantere dig, at vi løfter serviceniveauet i din forretning, reception, port, shoppingcenter m.v., til et meget højt niveau, og til et niveau, du med stor sikkerhed aldrig har set eller oplevet før. Vi åbner og lukker naturligvis også gerne din forretning, din reception, dit shoppingcenter, din ejendom m.v., ligesom vi også gerne udfører tilsyn, samt rykker ud til de AIA og de ABA alarmer, der sendes fra din forretning, shoppingcenter, m.v.
Vi gør det i forvejen for mange af vores kunder/Shoppingcentre, - så hvorfor ikke også for dig?

Hold fri når du holder fri!

Når du er kunde i Dansk Vagt, kan vi - hvis du ønsker det - oprette en telefonsluse, således, at alle opkald til de ledende medarbejdere h.h.v. administrationen, bliver siet i vores telefonsluse, til; opkald der kan vente til i morgen, eller til opkald der skal handles på nu-og-her. Således får du kun opkald på din fridag, når det er absolut og bydende nødvendigt, at vi forstyrrer dig på din fridag.

Vi har fungeret som telefonsluse/si for blandt andet vores centervagt-kunder, i omtrent 30 år, så vores Vagter har rigtig stor erfaring med, at si de forskellige opkald således, at det kun er uopsættelige opkald, der stilles igennem til dig eller dit personale.

Vi vil ikke afsløre alt her på www, men vi har yderligere services, som vi gerne vil fortælle dig meget mere om, ved et 100% uforpligtende møde med dig. Kontakt os på vores døgnvagt tlf.: 70 25 27 27

Din vision bliver vores vision!

I Dansk Vagt vil vi alle arbejde for, at blive DIT foretrukne vagtselskab.

Uffe Holm underholder i Centret

Vi er dit; innovative, kvalitetsbevidste, løsnings- og serviceorienterede, ISO-certificerede vagtselskab.

Vi satser nemlig på kvalitet, - ikke kvantitet.

Vi har eksisteret siden 1982. I 1982 hed vi Hovedstadens Butikskontrol, H.B.K.-Vagt Aps.

Efter en rekonstruktion i 1997 -´98 ændrede vi i samme ombæring vores firmanavn til Dansk Vagt - ligesom vi ændrede vores kerneområder, der gik fra næsten udelukkende at være butiksvagt og butikskontrol som  kerneområder, til, - at have uniformeret Center-, Service-, Port- og Receptionsvagt, Alarmudrykning samt (byggeplads)-Tilsyn, som kerneområder.

Underleverandører?

Nej, vi benytter aldrig underleverandører, og vi er ikke selv underleverandør til andre vagtselskaber.
Vi stoler nemlig kun, på vores eget vagtpersonale.
Vi er dog underleverandører til flere kontrolcentraler, men kun for så vidt angår alarmudrykning til de af vores kunder, der skal være opkoblet til en kontrolcentral, og som derfor sparer både tid, penge og ærgelser ved, at lade Dansk Vagt rykke ud til alarmerne fra for eksempel en kundes Verisure alarm.

I dag har vi større kunder, der har været med os uafbrudt siden 1986, hvilket i al beskedenhed vel må siges, at være ret godt gået.

Vi stræber hver eneste dag efter, at stå som garant for; sikkerhed, service, omstillingsparathed samt ikke mindst; kundetilfredshed.
Dét er som hovedregel det vores kunder ønsker, og det er dét vores kunder får. Hver dag, året rundt.

For vi vil ikke have utilfredse kunder.....

Dansk Vagt er naturligvis ISO 9001:2008 godkendt.

Og en ISO 9001:2008 certificering betyder, at du som kunde kan være sikker på, at den ydelse du køber af Dansk Vagt, er 100% i orden.

Vores ISO 9001:2008 certificering betyder også, at vi overfor Bureau Veritas og Sikringsvagten A/S forpligter os til , at alle ansatte, mindst 2 gange om året, skal deltage i Vagt- og Sikkerhedsrelaterede kurser.

Bureau Veritas kræver endvidere bl.a., at vi årligt skal kunne påvise/dokumentere; - at vi er innovative, - at vi overholder maksimumtider på alarmudrykning, - at vi kan dokumentere vores hændelser, og, - at vi kan dokumentere vores fejl og mangler, - samt kunne dokumentere, hvordan vi retter op på vores fejl. Og jo, vi laver fejl. Ikke mange, men vi fejler da ind i mellem. For fejl sker jo desværre fra tid til anden, når mennesker arbejder med mennesker.

Dansk Vagt er medlem af Sikringsvagten A/S.
Dét er en yderligere garanti for, at du altid får kompetent og professionel rådgivning, når du ønsker, at sikre din forretning, på den ene eller anden led. Det giver dig også mulighed for, at lave landsdækkende aftaler med os. Læs mere her.

Bedste Arbejdsmiljø

Bedste Arbejdsmiljø

I Dansk Vagt er også stolte af, at have en grøn smiley i ArbejdstilsynetDette flotte resultat har vi kun kunnet opnå ved, at gå meget højt op i personalepleje og personalets sikkerhed. Dette mener vi også har resulteret i, at Dansk Vagt i 7 på hinanden følgende år, har haft et sygdomsfravær på under 1 %.

Ring nu og hør mere

ISO 9001:2008 certificeret

En standard der er værd at huske

Dansk Vagt er omfattet af Brancheoverenskomsten 2017 - 2020 for Vagtselskaber mellem Serviceforbundet for Vagt- og Sikkerhedsfunktionærernes Landssammenslutning og DI Overenskomst II.